diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu, ... pro vás a vaše kamarádky.

Svoboda pohybu – 1.část

MojeBříško.cz – těhotenství, porod, péče o dítě | Magazín o těhotenství, mateřství

Pro hezčí postavu po porodu potřebuje každá žena v dnešní době již minimum posilovacích strojů a činek, než si myslí. Ke zlepšení a vytvarovaní postavy postačí dvě plastové lahve naplněné vodou (půllitr a litr), ty slouží jako činky. Stačí denně si najít čtvrthodinku na cvičení a bude po čase vidět spokojenost.

Push up pro paže (posílí tricepsy). Posadíme se pohodlně se zkříženýma nohama, zatáhneme břicho a předpažíme. Pomalu zvedáme oběma rukama nad hlavu láhev s vodou, dle individuálních možností půllitrovou nebo litrovou. paže pracují paralelně, dlaně směřují k sobě a lopatky tlačíme k zemi. V této pozici pomalu míříme lahví dozadu, paže zůstávají ve svislé poloze. V této pozici vydržíme asi tři sekundy a paže opět natáhneme nahoru. Hýbejte jenom předloktím z loketního kloubu. Čím vynaložíte více síly a méně švihů, tím bude cvik účinnější.

Střídavý tlak (dostane do formy ramena). Zůstaneme v pohodlném sedu, zpevníme břišní svaly, stáhneme pupík a lopatky tlačíme dolů. Do obou rukou vezmeme láhev s vodou a pokrčíme je směrem vzhůru tak, aby svíraly pravý úhel. lokty a ramena jsou v jedné rovině a dlaně směřují dopředu. Střídavě zvedáme vždy jednu paži a opět ji necháme klesnout do pravého úhlu. Pohyby provádějte pomalu a plynule a dýchejte do rytmu. Nenatahujte ruce v lokti na maximum, šetříte si klouby.

Svoboda pohybu – 2.část


Leave a Reply

diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu, ... pro vás a vaše kamarádky.