diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu, ... pro vás a vaše kamarádky.

Svoboda pohybu – 3.část

MojeBříško.cz – těhotenství, porod, péče o dítě | Magazín o těhotenství, mateřství

Kroužení nohama (vykouzlí krásná stehna a vosí pas). Lehneme si na bok, aby v jedné linii byla horní polovina těla, pánev, kolena a paty. Boky a ramena jsou na sebe kolmo. Hlava je položena na dolní natažené paži a vrchní paží se zapřeme   před břichem. Spodní noha je kvůli stabilitě mírně pokrčena. Vrchní nataženou nohou opisujeme ve vzduchu malé kroužky ve směru hodinových ručiček. Paty se navzájem dotýkají. Asi po deseti kroužcích změníme směr pohybu. Potom se otočíme také na druhý bok a to samé opakujeme ještě jednou. Obměnou tohoto cvičení může být, že nataženou vrchní nohu zvedneme a tlačíme ji dolů proti pomyslnému odporu (tím napínáme svaly na vnitřní straně stehen). Střed těla napínejte tak, aby horní polovina těla a boky zůstaly v klidové pozici.

Zpevnění zadečku (zaručí sexy pozadí). Klekneme si a zapřeme lokty o zem. Dlaně leží na podlaze. Ramena stáhneme dolů a podsadíme pánev. Střed těla je napnutý, pohled směřuje dolů. Zdvihneme jednu nohu a v pravém úhlu ji zvedáme směrem vzhůru. Prsty u nohou nenapínejme. Pomalu kmitáme nataženou nohou. Je namáháno hýžďové svalstvo a pánev zůstává v rovině. Ve druhé fázi nohu pokrčenou do pravého úhlu střídavě natahujeme směrem dozadu, krátce vydržíme a opět pokrčíme do pravého úhlu. Mějte rovná záda, v rovině držte i pánev a nepovolujte ji.


Leave a Reply

diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu, ... pro vás a vaše kamarádky.